Umjetnost. ja
- Ovi uvjeti odnose se na kupoprodajne ugovore sklopljene na daljinu putem internetske trgovine na web stranici www.daynight.sk (u daljnjem tekstu i "Internet trgovina"), dok slanjem narudžbe Kupac izražava da je upoznat s ovim uvjetima. te uvjete i uvjete potraživanja u cijelosti razumio njihov sadržaj.
- Ovi uvjeti poslovanja i reklamacijski uvjeti sastavni su dio kupoprodajnog ugovora i obvezuju obje ugovorne strane.
- Kupoprodajni ugovor sklopljen na daljinu je ugovor zaključen između prodavatelja i kupca koji je potrošač o prodaji robe i usluga putem pošte isključivo putem sredstava komunikacije, a posebice putem interneta, telefona i elektroničke pošte (u daljnjem tekstu: kao "Ugovor o kupoprodaji").
- Kupoprodajni ugovor prvenstveno je uređen odgovarajućim odredbama Zakona br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan prostorija prodavatelja te o izmjenama i dopunama pojedinih zakona (u daljnjem tekstu: zakon), Zakon br. 40/1964 Coll. Građanski zakonik, s izmjenama i dopunama, te ove odredbe i uvjete koji uređuju pojedinosti njihovog sklapanja i provedbe.
- Prodavatelj je H&G Times s.r.o. , sa sjedištem na adresi Pod vinicou 417/45, 97217, Kanianka, Slovačka, ID: 50121693 , PDV ID: SK2120178566 , upis u trgovački registar Okružnog suda u Trenčinu, Odjel: Sro, br. 32463/R (u daljnjem tekstu samo "Prodavatelj"), koji je također operater web stranice www.daynight.sk (u daljnjem tekstu "Site") kao i internet trgovine.
- Kontakt podaci Prodavatelja u vezi s Internet trgovinom su:
- a) kontakt telefon: +421950722876 radnim danom od 09:00 do 16:00 sati
- b) e-mail: info@daynight.sk
- c) bankovni priključak:
IBAN: SK10 1100 0000 0029 4401 7351
SWIFT(BIC):TATRSKBX
**Budite oprezni pri unosu broja računa i ostalih podataka jer u slučaju pogrešnog popunjavanja roba Vam neće moći biti poslana!
-
Prodavatelj ima pravo prodavati usluge (što uključuje komunikaciju s Kupcem, fakturiranje, slanje usluge i sl.) putem (uz korištenje) Internet trgovine. - Kupac označava korisnika Stranice, odn svaki posjetitelj Stranice koji je izvršio narudžbu putem Internet trgovine (u daljnjem tekstu „Kupac“). Kupac potvrđuje elektroničku komunikaciju s Prodavateljem prvenstveno putem Internet trgovine, telefonske i e-mail komunikacije.
- Svaki proizvod objavljen na Internet trgovini je usluga.
- Nadzorno tijelo je Slovačka trgovinska inspekcija (SOI), Inspektorat SOI za Bratislavsku regiju ( Prievozská 1325/32, 821 05, Bratislava ), Odjel za nadzor, tel. broj 032/640 01 09.
Umjetnost. II
Informacije o robi i cijeni
- Slika u boji robe možda neće točno odgovarati stvarnosti, zbog netočnosti računalnih zaslonskih jedinica.
- Cijena robe navedena u katalogu Internet trgovine je konačna. U cijenu nisu uključeni troškovi vezani uz dostavu i prijevoz robe ili druge fakultativne usluge. Troškovi vezani uz dostavu robe i troškovi za ostale dodatne usluge naznačeni su prilikom kreiranja narudžbe i automatski se pribrajaju kupovnoj cijeni robe. Prodavatelj je obveznik PDV-a.
- Sve akcije vrijede do isteka zaliha, osim ako nije drugačije navedeno za određeni proizvod ili do isteka akcije.
Umjetnost. III
Naručite proizvod
- Kupac potvrđuje da slanjem narudžbe prihvaća cijenu robe, uvjete poslovanja i uvjete reklamacije Internet trgovine.
- Nakon slanja narudžbe, Kupcu će na e-mail adresu navedenu prilikom narudžbe robe biti poslana potvrdna poruka kojom Prodavatelj potvrđuje uključivanje narudžbe u obradu. Sve ostale informacije i dokumenti u vezi s narudžbom bit će dostavljeni Kupcu na navedenu e-mail adresu, a posebice: podaci o fakturiranju Kupca, adresa za dostavu robe, specifikacija robe, količina naručene robe. i rezultirajuća cijena robe.
- Prije potvrde narudžbe utvrđuje se ukupna cijena naručene robe i predviđeni rok isporuke.
- Prije konačne otpreme narudžbe, Prodavatelj preporuča Kupcu da iskoristi priliku da izvrši detaljan pregled cjelokupne narudžbe i detaljno prouči ove Uvjete i uvjete reklamacije.
Umjetnost. IV
Način sklapanja kupoprodajnog ugovora
- Kupoprodajni ugovor sklopljen je obvezujućim prihvaćanjem Prodavatelja na prijedlog Kupca za sklapanje kupoprodajnog ugovora u obliku:
- a) e-mail poruka Kupca poslana Prodavatelju na info@daynight.sk
- b) Obrazac ispunjen i poslan od strane kupca na Internet trgovini Prodavatelja,
- c) telefonska narudžba.
- Obvezujući prihvaćanje narudžbe je e-mail/telefonska potvrda Prodavatelja Kupcu o prihvaćanju narudžbe nakon prethodnog prihvaćanja narudžbe i nakon provjere raspoloživosti i roka isporuke robe koju je Kupac tražio, označeno na primjer kao "potvrda narudžbe". Automatski izvršena Obavijest o prihvaćanju narudžbe koju kupac primi na svoju e-mail adresu odmah nakon slanja narudžbe ne smatra se obvezujućim prihvaćanjem narudžbe; ova Obavijest je samo informativnog karaktera u svrhu obavještavanja kupca o primitku njegove narudžbe.
- Obvezujući prihvat narudžbe sadrži podatke o nazivu i specifikaciji robe čija je prodaja predmet kupoprodajnog ugovora, daljnje podatke o cijeni robe i/ili drugih usluga, ime i podatke o Kupcu. , ili adresa gdje
robu treba isporučiti, način prijevoza robe do dogovorenog mjesta isporuke robe za Kupca, podatke o Prodavatelju, te eventualno druge podatke.
- Kupoprodajni ugovor može se mijenjati, otkazati ili dopuniti samo na temelju međusobnog sporazuma između Kupca i Prodavatelja, osim ako zakonom ili drugim općeobvezujućim pravnim propisom nije drugačije određeno.
- Po potrebi sve dodatne informacije u vezi s narudžbom Kupca mogu se poslati na e-mail adresu Kupca.
Umjetnost. U
Obveze ugovornih strana
Prodavatelj se obvezuje isporučiti:
- Vrsta i količina robe u nabavnoj cijeni i prema uvjetima plaćanja koji vrijede na dan slanja narudžbe, osim očitih grešaka, u slučaju značajne promjene cijene robe ili nedostupnosti robe.
2. Robu koja će biti prikladno zapakirana kako se ne bi oštetila tijekom transporta.
- Kupcu dokumente u pisanom ili elektroničkom obliku potrebne za prihvaćanje i korištenje.
Prodavatelj nije odgovoran za:
- Kašnjenje isporuke robe uzrokovano netočno navedenom adresom primatelja.
- Svaka neisporuka robe do koje je došlo zbog nepredviđenih prepreka.
Kupac se obvezuje:
- Preuzmite naručenu robu, provjerite ispravnost ambalaže i odmah prijavite nedostatke.
- Platite kupoprodajnu cijenu za robu u iznosu i prema uvjetima plaćanja važećim na dan slanja narudžbe.
- Ne narušavati dobro poslovno ime Prodavatelja.
Umjetnost. VI
Odustajanje od kupoprodajnog ugovora
- Kupac ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga sukladno Zakonu br. 102/2014 Zb. u roku od 14 dana od primitka robe. U slučaju da je roba isporučena odvojeno unutar jedne narudžbe, rok za odustanak teče od trenutka primitka robe koja je zadnja isporučena. S obzirom da je roba kozmetički proizvod, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga, samo ako pakiranje kozmetičkog proizvoda nije oštećeno.
- U skladu sa § 7 par. 6. Zakona br. 102/2014 Zb. Kupac ne može odustati od ugovora čiji je predmet:
- a) prodaja robe u zaštitnoj ambalaži, koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga i čija je zaštitna ambalaža razbijena nakon dostave,
- b) prodaja robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, robe po mjeri ili robe namijenjene samo jednom potrošaču (roba po narudžbi),
- c) promet robe koja je podložna brzom kvarenju ili kvarenju,
- d) obavljanje hitnih popravaka ili održavanja koje je potrošač izričito zatražio od prodavatelja,
- e) pružanje elektroničkog sadržaja osim na fizičkom mediju, ako je njegovo pružanje započelo uz izričitu privolu potrošača, a potrošač je izjavio da je ispravno obaviješten da davanjem te privole gubi pravo na odustanak od ugovora,
- f) promet periodike, osim prodaje na temelju ugovora o pretplati i prodaje knjiga koje se ne isporučuju u zaštitnoj ambalaži,
- g) prodaja zvučnih zapisa, video zapisa, audio-vizualnih zapisa, knjiga ili računalnih programa koji se prodaju u zaštitnoj ambalaži, ako je potrošač istu ambalažu raspakirao.
- Nakon primitka robe, u roku za odustanak od ugovora, kupac ima pravo raspakirati robu radi uvida u svojstva i funkcionalnost robe, ali nema pravo početi koristiti robu i vratiti je na Prodavatelj nakon nekoliko dana. Roba korištena i u manjoj mjeri nego što je dovoljno za testiranje ne može se vratiti, osim ako Prodavatelj u konkretnom slučaju ne odluči drugačije; u tom slučaju kupac je odgovoran za smanjenje
vrijednost robe, koja je nastala kao rezultat takvog postupanja s robom, koje je izvan okvira postupanja potrebnog za utvrđivanje svojstava i funkcionalnosti robe. U međusobnoj vezi s uvjetima iz prethodne rečenice , moguće je vratiti samo robu koja :
- a) je u izvornom stanju,
- b) ne pokazuje znakove korištenja i istrošenosti,
- c) je neoštećen,
- d) je kompletan (uključujući pribor, upute itd.).
- Kupac je dužan ostvariti pravo na odustanak od ugovora pisanim putem u papirnatom obliku ili elektroničkim putem na e-mail adresu Prodavatelja, odnosno slanjem ispunjenog obrasca koji je dostupan na web stranici Prodavatelja. Smatra se da je rok za odustanak od ugovora ispoštovan ako je obavijest o odustajanju od ugovora poslana najkasnije do zadnjeg dana roka.
- Kupac je dužan robu poslati natrag na adresu Prodavatelja najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora. Preporučamo da Kupac izradi kopiju poreznog dokumenta (fakture) za vlastite potrebe i robu pošalje preporučenom poštom i kao pošiljku s označenom vrijednošću. Robu nije prikladno slati pouzećem, takva roba neće biti prihvaćena.
- Kupac je dužan uz paket priložiti poreznu ispravu (račun) s kompletnim priborom, dokumentacijom, pakiranjem i sl. koja mu je dostavljena. Smatra se da je rok za povrat robe ispunjen ako je roba predana na prijevoz najkasnije do zadnjeg dana roka.
- Troškove povrata robe snosi Kupac. Prema dostupnim informacijama, očekivana procjena ovih troškova ovisi o veličini, težini robe, udaljenosti od koje se roba vraća i cijenama po kojima prijevoznik kojeg je kupac odabrao pruža svoje usluge u iznosu od 5,00 EUR. bez PDV-a.
- Prodavatelj se obvezuje vratiti kupoprodajnu cijenu najkasnije u roku od 14 dana. Plaćanje će se izvršiti na isti način na koji je Kupac plaćao, osim ako nije dogovoren drugi način plaćanja. Plaćanje kupljene robe izvršit će se tek nakon dostave vraćene robe na adresu Prodavatelja ili uz predočenje dokumenta kojim se dokazuje povrat robe, ovisno što se dogodi prije. U slučaju neovlaštenog odustajanja od ugovora, roba će biti vraćena na trošak Kupca.
- Prema zakonu, neprihvaćanje pošiljke koju je kupac naručio ne može se smatrati valjanim odustajanjem od ugovora . Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca naknadu svih troškova vezanih uz neprihvaćanje naručene pošiljke. Sve sporove rješavat će sudski, sukladno zakonskim propisima važećim na području Republike Slovačke. Ovo ne utječe na pravo Prodavatelja na ugovornu kaznu.
- U slučaju da Kupac ne ispuni bilo koju od gore navedenih obveza prema ovim uvjetima, odustanak od ugovora nije valjan i učinkovit, a Prodavatelj nije dužan vratiti sva dokaziva plaćanja prema ovim uvjetima na Kupca, a ujedno ima pravo na naknadu troškova povezanih sa slanjem robe Kupcu.
Umjetnost. VII
Otkazivanje narudžbe
- Kupac može otkazati narudžbu koja još nije izvršena najkasnije do dana slanja narudžbe slanjem zahtjeva na adresu info@daynight.sk. Prodavatelj ne naplaćuje nikakve naknade za otkazivanje narudžbe iz prethodne rečenice. U slučaju plaćene kupoprodajne cijene, Prodavatelj će Kupcu vratiti uplaćenu kupoprodajnu cijenu u roku od 14 dana bezgotovinskom virmanom na račun s kojeg je kupoprodajna cijena plaćena.
- Prodavatelj ima pravo otkazati narudžbu zbog rasprodanosti ili nedostupnosti robe. O otkazivanju narudžbe Prodavatelj će Kupca odmah obavijestiti e-mailom. U slučaju da je Kupac uplatio kupoprodajnu cijenu ili dio iste, ista će mu biti vraćena u roku od 14 dana bezgotovinskim putem na račun s kojeg je izvršena uplata kupoprodajne cijene.
Umjetnost. VIII
Uvjeti plaćanja
- Internet trgovina nudi sljedeće mogućnosti plaćanja:
- a) Pouzećem - Najčešći način plaćanja, kada Kupac narudžbu plaća direktno kuriru.
- b) Doznakom/uplatom na žiro račun Prodavatelja - Plaćanje depozitom/uplatom na žiro račun Prodavatelja, broj narudžbe služi kao promjenjivi simbol.
- c) Plaćanje putem PayPala - Plaćanje se vrši elektroničkim putem putem sigurnog pristupnika plaćanja s mogućnošću plaćanja kreditnom ili debitnom karticom.
- d) Plaćanje putem GoPaya - Plaćanje se vrši elektroničkim putem putem sigurnog gatewaya za plaćanje s mogućnošću plaćanja platnim karticama VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Dinners Club
Međunarodni. GoPay zadovoljava globalne standarde i ispunjava najstrože sigurnosne zahtjeve MasterCard SecureCode i Verified by VISA.
- Cijena dostave robe naručene unutar jedne narudžbe neovisna je o broju naručenih artikala.
- Kupoprodajna cijena se ne može platiti nikakvim bonovima ili čekovima koje izdaje bilo koja pravna osoba.
- Porezni dokument (račun) šalje se na e-mail adresu Kupca ili će biti uključen u pakiranje robe prilikom isporuke.
- Slanjem narudžbe kupac daje i suglasnost za elektroničko slanje računa. Poslani elektronički računi su u PDF formatu zaštićeni od izmjene sadržaja i ispunjavaju sve zahtjeve poreznog dokumenta.
- Roba ostaje u vlasništvu prodavatelja do pune isplate i preuzimanja, ali rizik oštećenja stvari prelazi preuzimanjem robe od strane kupca.
Umjetnost. IX
Uvjeti dostave
- Rok isporuke počinje teći danom zaprimanja narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem ili Payment Gatewayom, odnosno danom zaprimanja uplate na žiro račun.
- Uobičajena dostupnost robe može se promijeniti te Prodavatelj ne jamči trenutačnu dostupnost ponuđene robe.
- Ukoliko nije drugačije ugovoreno, Prodavatelj se obvezuje isporučiti robu Kupcu bez odgađanja u roku od 3 radna dana, a najkasnije u roku od 10 radnih dana od izvršenja narudžbe, ukoliko za robu nije određen dulji rok isporuke. Ukoliko je roba na skladištu, šalje se u najkraćem mogućem roku. Dostava robe se vrši radnim danom od 08:00 do 18:00 sati.
- Rokovi isporuke se produžuju u slučaju neočekivanih okolnosti koje se ne mogu pripisati Prodavatelju, kao npr neočekivane više sile, oklade i druge prepreke koje su izvan kontrole Prodavatelja.
- Ukoliko postoji više roba u narudžbi, a neke od njih nema na skladištu, Prodavatelj o tome obavještava Kupca uz mogućnost djelomičnih isporuka. Ovo također vrijedi ako narudžba sadrži samo jedan proizvod.
- Kupac je dužan robu odmah nakon dostave pošiljke potpuno raspakirati i provjeriti ima li mehaničkih oštećenja. U slučaju mehaničkih oštećenja ili nekompletnosti pošiljke, Prodavatelj se obvezuje odmah obavijestiti Prodavatelja e-mailom ili telefonski te mu sastaviti tzv. evidentiranje štete.
- Kupac je dužan osigurati suradnju radi nesmetanog preuzimanja robe. Ukoliko Kupac to ne učini i roba se vrati na trošak Prodavatelja zbog opetovanog nedolaska do Kupca, Prodavatelj ima od Kupca odštetni zahtjev u visini stvarnih troškova pokušaja neuspješne isporuke robe. .
- Kupac je dužan preuzeti robu na mjestu iu vrijeme koje ugovore prodavatelj ili njegov zastupnik za isporuku robe i kupca u kupoprodajnom ugovoru ili na drugi način prije isporuke robe.
- Roba se isporučuje na području Slovačke, Češke i unutar Europe.
Umjetnost. x
Politika povrata
- Kupac reklamira pisanim putem poštom na adresu Prodavatelja ili elektroničkom poštom na e-mail adresu info@daynight.sk unutar jamstvenog roka utvrđenog zakonom, a koji iznosi 24 mjeseca, osim ako zakonom nije određeno drugo jamstveno razdoblje ili ako nije drugačije ugovoreno, a počinje teći od primitka robe Kupcu. Kupac je dužan istovremeno ispuniti obrazac za prigovor koji se nalazi na kraju ovih Uvjeta.
- Prilikom reklamacije Kupac je dužan prodavatelju uz reklamiranu robu poslati originalni porezni dokument (račun). Prodavatelj neće prihvatiti reklamiranu robu koju je kupac poslao pouzećem. Roba mora biti propisno zapakirana kako se roba ne bi oštetila tijekom transporta, a preporučamo slanje robe preporučenom poštom i kao pošiljku s označenom vrijednošću.
- Prilikom reklamacije, kupac je dužan istinito navesti sve tražene podatke, a posebice točno naznačiti vrstu i opseg nedostatka na robi. Kupac je dužan ove nedostatke jasno fotografirati i poslati na gore navedenu e-mail adresu.
- Prodavatelj odgovara za nedostatke uočene na prodanoj robi nakon preuzimanja od strane Kupca te za nedostatke koji nastanu nakon preuzimanja i korištenja robe tijekom jamstvenog roka.
- Prodavatelj ne odgovara za nedostatke uzrokovane uglavnom sljedećim korištenjem: mehaničkim oštećenjima, neizbježnim događajem (prirodna katastrofa, neprikladno rukovanje), kršenjem uputa za uporabu i uobičajenog načina uporabe, u posebnim slučajevima, ako je posljedica prirode stvari i intervencije neovlaštene osobe, uključujući i korisnika, ili druge nestručne intervencije, korištenje robe u uvjetima koji ne odgovaraju njezinoj vlažnosti, kemijskim i mehaničkim učincima prirodnog okruženja robe, zanemarivanje brige i održavanje robe (preuzmi: Upute i upute za održavanje), oštećenje robe prekomjernim opterećenjem, korištenje robe u suprotnosti s uvjetima navedenim u dokumentaciji, općim načelima, tehničkim standardima ili sigurnosnim propisima ili drugim kršenjem uvjeta jamstva .
- Prodavatelj će odrediti način rješavanja reklamacije odmah, u složenim slučajevima najkasnije u roku od 3 radna dana od dana reklamacije, u opravdanim slučajevima, posebno ako je potrebna složena tehnička procjena stanja robe, najkasnije u roku od 3 radna dana od dana reklamacije. od 30 dana od dana podnošenja prigovora, a zatim postupati po prigovoru u roku koji ne smije biti duži od 30 dana od podnošenja prigovora. O obradi reklamacije Kupac će biti obaviješten telefonom, pisanim putem ili e-mailom. Obrada reklamacije traje najviše 30 dana od dana isporuke reklamirane robe Prodavatelju, osim ako nije drugačije dogovoreno.
- U slučaju reklamacije u roku od 12 mjeseci od kupnje proizvoda, Prodavatelj može reklamaciju odbiti samo na temelju stručne procjene. Ukoliko Prodavatelj odbije reklamaciju učinjenu nakon proteka 12 mjeseci od kupnje proizvoda, Prodavatelj je dužan obavijestiti Kupca kome se proizvod može poslati na stručnu procjenu. Pod stručnom ocjenom za potrebe obrade reklamacije podrazumijeva se mišljenje ovlaštene osobe ili osobe koju je proizvođač ovlastio za obavljanje jamstvenog popravka. Ukoliko se proizvod šalje na vještačenje ovlaštenoj osobi, troškove vještačenja, kao i sve ostale povezane troškove, snosi Prodavatelj, neovisno o rezultatu vještačenja.
- Ukoliko se radi o otklonivom nedostatku, Kupac ima pravo isti otkloniti besplatno, na vrijeme i uredno. O načinu otklanjanja nedostatka odlučuje Prodavatelj i dužan je nedostatak otkloniti bez nepotrebnog odgađanja. Ukoliko se radi o nedostatku koji se ne može otkloniti i koji onemogućuje pravilno korištenje artikla kao artikla bez nedostataka, Kupac ima pravo zamijeniti artikl ili odstupiti od Ugovora o kupoprodaji. Ista prava pripada kupcu ako se nedostaci mogu otkloniti, ali ako kupac ne može pravilno koristiti stvar zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. Ponovnim pojavljivanjem kvara nakon popravka smatra se ponovno javljanje istog kvara koji je otklonjen najmanje dva puta tijekom jamstvenog roka. Većim brojem nedostataka smatra se kada roba ima najmanje tri otkloniva nedostatka istodobno, a svaki od tih nedostataka onemogućuje ispravnu uporabu robe. Umjesto otklanjanja nedostatka, Kupac može zahtijevati zamjenu Robe, ili ako se nedostatak odnosi samo na dio Robe, zamjenu tog dijela, ako to ne uzrokuje nerazmjerne troškove za Prodavatelja s obzirom na cijenu Roba ili ozbiljnost nedostatka. Ukoliko se radi o nepopravljivom nedostatku, koji ne onemogućuje pravilno korištenje robe, Kupac ima pravo na razuman popust na cijenu Robe.
- Ako Kupac ima pravo na zamjenu Robe ili pravo na odustanak od ugovora, na Kupcu je hoće li iskoristiti koje od ovih prava. No, čim izabere jedno od tih prava, ne može ga jednostrano promijeniti.
- Prodavatelj je dužan riješiti reklamaciju i okončati reklamacijski postupak na jedan od sljedećih načina: a) predajom popravljene robe, b) zamjenom robe, c) povratom kupovne cijene robe, d) plaćanjem odgovarajućeg popusta na cijenu robe, e) pismenim zahtjevom za preuzimanjem izvršenja koje je odredio Prodavatelj, f) opravdanim odbijanjem reklamacije robe.
Umjetnost. XI
Zaštita i obrada osobnih podataka
- Prodavatelj obrađuje osobne podatke Kupca isključivo u svrhu registracije Kupca u Internet trgovinu, u svrhu primanja novosti, obrade kolačića i sklapanja Ugovora o kupoprodaji te ispunjenja obveza prema Kupcu proizašlih iz Ugovora o kupoprodaji prema novi Zakon br. 18/2018 Zb. o zaštiti osobnih podataka i izmjenama pojedinih zakona, posebice kod izdavanja računa/poreznog dokumenta, kontaktiranja Kupca u vezi s obradom njegove narudžbe, dostave naručene robe od strane prijevoznika, obrade eventualnih reklamacija, potrebnih komunikacija stranaka i registracija na Internet trgovini.
- Prodavatelj izjavljuje da će osobne podatke obrađivati u skladu s dobrim moralom i da će postupati na način koji nije u suprotnosti sa zakonom o zaštiti osobnih podataka i drugim opće obvezujućim zakonskim propisima, niti će ih zaobilaziti. Prodavatelj izjavljuje da neće iznuditi privolu dotične osobe, već se temelji isključivo na dobrovoljnosti Kupca.
- Prodavatelj obrađuje osobne podatke Kupca u opsegu: ime, prezime, e-mail adresa, adresa za naplatu/adresu za dostavu, poštanski broj i kontakt telefon.
- Kupac daje Prodavatelju ovu suglasnost za obradu na razdoblje od najviše 3 godine, osim za potrebe registracije, gdje Kupac daje suglasnost za vrijeme trajanja korištenja korisničkog računa, nakon toga na razdoblje od najviše 3 godine. Kupac može u svakom trenutku povući suglasnost za obradu osobnih podataka pisanim putem, usmeno telefonskim putem ili elektroničkim putem. Nakon zaprimanja opoziva privole za obradu osobnih podataka, Prodavatelj će osigurati blokiranje i likvidaciju osobnih podataka koji su bili predmet obrade bez nepotrebnog odgađanja.
- Prodavatelj ne daje, ne objavljuje niti stavlja na raspolaganje osobne podatke Kupca bilo kojem drugom subjektu, osim transportnoj službi, tvrtki koja upravlja sustavom plaćanja i banci, s kojima je suradnja neophodna za ispravnu obradu narudžbe. .
- Kupac može zatražiti promjenu, ispravak, ograničenje obrade, likvidaciju, brisanje ili informacije o svojim osobnim podacima ili može uložiti prigovor na obradu pisanim putem ili e-mailom na adresu info@daynight.sk.
- Internetska trgovina koristi kolačiće, male tekstualne datoteke koje se mogu poslati pregledniku prilikom posjeta web stranici Operatera i pohraniti na uređaj Kupca (računalo ili drugi uređaj s pristupom internetu, poput pametnog telefona ili tableta). Kolačići obično sadrže naziv internetske stranice s koje potječu, valjanost i vrijednost. Sljedeći put kada posjetite web stranicu, preglednik ponovno učitava datoteke kolačića i šalje te informacije natrag web stranici koja je izvorno stvorila kolačiće. Datoteke "Cookies" koje se koriste na web stranici ne oštećuju niti jedan uređaj Kupca. U slučaju posjeta web stranici iu slučaju da je Kupac izrazio dobrovoljni pristanak na korištenje kolačića, njihovo korištenje smatra se prihvaćanjem uvjeta.
- Prodavatelj se obvezuje koristiti kolačiće isključivo u svrhu poboljšanja kvalitete usluga te poboljšanja strukture i sadržaja web stranice.
Članak XII.
Rješavanje potrošačkih sporova putem europske RSO platforme
Ukoliko kupac nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj postupio po njegovom prigovoru ili smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava, kupac se ima pravo obratiti prodavatelju sa zahtjevom za ispravak. Ako prodavatelj negativno odgovori na zahtjev kupca u skladu s prethodnom rečenicom ili ne odgovori na zahtjev u roku od 30 dana od dana upućivanja kupcu, kupac ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog spora. rezolucija prema § 12 Zakona br. 391/2015 Zb. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova i izmjenama i dopunama nekih zakona. Na isti način, potraživanja Prodavatelja prema Kupcu mogu se ostvariti putem europske platforme. Nadležni subjekt za alternativno rješavanje potrošačkih sporova s prodavateljem je Slovačka trgovačka inspekcija ili druga relevantna ovlaštena pravna osoba upisana na popis subjekata za alternativno rješavanje sporova koji vodi Ministarstvo gospodarstva Republike Slovačke (popis je dostupan na http: //www.mhsr.sk/ ); kupac ima pravo izabrati kojem će se od navedenih tijela za alternativno rješavanje sporova obratiti. Kupac može koristiti platformu za online rješavanje sporova dostupnu na web stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/ kako bi podnio prijedlog za alternativno rješenje svog potrošačkog spora.
Umjetnost. XIII
Ugovorna kazna
- Prodavatelj zadržava pravo dodijeliti Kupcu ugovornu kaznu u iznosu od 10% cijene, min. međutim 5 EUR, u slučaju da je nastao kupoprodajni ugovor od kojeg Kupac nije raskinuo ili odustao te nije preuzeo robu, te je vraćena Prodavatelju ili je od strane Prodavatelja pozvan da preuzme robu, dok robu nije preuzeo.
- Ova ugovorna kazna ne uključuje troškove prijevoza niti druge troškove Prodavatelja vezane uz neispunjenje kupoprodajnog ugovora.
- Plaćanje ugovorne kazne ne oslobađa Kupca obveze plaćanja ugovorene kupoprodajne cijene, osim ako s Prodavateljem nije drugačije dogovoreno.
- Sve sporove rješavat će sudski, sukladno zakonskim propisima koji vrijede na području Republike Slovačke.
Članak XV.
Završne odredbe
- Prodavatelj zadržava pravo izmjene i dopune ovih uvjeta i uvjeta reklamacije i bez prethodne obavijesti Kupcu. U slučaju promjene uvjeta poslovanja ili uvjeta reklamacije, cijeli proces kupnje vodi se prema onim uvjetima poslovanja koji su bili važeći u trenutku slanja narudžbe od strane Kupca, a isti su dostupni na web stranici Prodavatelja.
2. Žalbeni postupak je sastavni dio ovih uvjeta.
3. Slanjem narudžbe Kupac je pročitao uvjete poslovanja kao i uvjete reklamacije te razumio njihov tekst. - Ovi uvjeti, uključujući njihove sastavne dijelove, stupaju na snagu 1. svibnja 2020. godine.
5. Ovi uvjeti i uvjeti reklamacije stupaju na snagu prema kupcu nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora.